Ігор Корольчук: На Вінниччині в поточному році на 90% завершиться ремонт транснаціонального коридору “Go Highway”
Разом із Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом, міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном, очільником “Укравтодору” Славоміром Новаком, Вінницьким міським головою Сергієм Моргуновим та головою облдержадміністрації Валерєм Коровієм, Ігор Корольчук оглянув хід робіт на одному з об’єктів автодороги М-12 в поблизу села Червоне у Немирівському районі.
«До ремонту кожного об’єкту ми підходимо комплексно, - зазначив начальник Служби доріг під час доповіді. - Це використання сучасних технологій, для посилення основи дорожнього полотна, нова потужна техніка підрядників, багаторівневий контроль якості виконання робіт. На ділянках, де можливо, ми робимо поширення до трьох смуг руху, в районах населених пунктів влаштовуємо освітлення, пішохідні переходи підвищеної видимості, нове бар’єрне огородження, напрямні острівці, нові дорожні знаки».
В поточному році Вінниччина отримала рекордне фінансування у розмірі 2,8 мільярди гривень. Якщо порівнювати сьогодення із 2014 роком, то надходження коштів на ремонт доріг стало у 25 більшим, а також зросли і обсяги робіт. 2,4 км поточного ремонту п’ять років назад, сьогодні не відповідають навіть протяжності однієї ділянки ремонту.
Пріоритетними в області залишаються дві головні дороги. Траса М-21, що проходить від кордону з Житомирською областю до м. Могилів-Подільський, де в поточному році заплановано відновити понад 13 км покриття та траса М-12. Автомобільна дорога М-12 «Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка», що входить до транснаціонального коридору «Go Highway» вже в цьому році буде відремонтована на 90%.
2,3 млрд.гривень. виділено на ремонт 17 об’єктів, сумарною протяжністю 72,6 км. З них 4 ділянки капітального ремонту найбільш зруйнованих ділянок за містом Гайсин в напрямку Черкаської області. Також в планах ремонт трьох мостів та 12 об’єктів поточного ремонту.
«Одним із найважливіших питань на сьогодні є якість робіт, - наголосив Ігор Корольчук. - Багато залежить від підрядної організації, якій на сьогодні абсолютно не вигідно робити не якісно, адже в умовах договору чітко прописані гарантійні терміни та відповідальність. За умовами яких, виконавець робіт має за власний кошт переробити недоліки, що виявлені інженерами контролю якості. На сьогоднішній день все більше зростає конкуренція серед підприємств в дорожній галузі. Адже завдяки реформі дорожнього фонду та децентралізації, маємо стабільне зростаюче фінансування».