Про результати минулого року та плани на 2019 рік розповів під час прес-конференції Ігор Корольчук, начальник Служби автомобільних доріг у Вінницькій області
У 2018 році масштабні роботи по поточному середньому ремонту проводились на двох головних міжнародних трасах. Всього у минулому році відновлено 97 км доріг державного значення, а фінансування склало 2,2 млрд. грн..
«Масштабні ремонти в області почались з 2017 року і завдяки реформам впровадженим Урядом, ми бачимо щорічне збільшення фінансування. В минулому році ми повністю завершили роботи по частині дороги М-12 в напрямку від м. Вінниця до кордону з Хмельницькою областю, та додатково змогли відремонтувати ще декілька ділянок в напрямку Черкаської області. Також проведено потужний ремонт траси М-21 від міста Вінниці до кордону з Житомирською областю, і в цьому році ми завершимо ремонт ділянок що залишились,» - зазначив Ігор Корольчук.
В 2019 році на ремонт доріг загального користування державного значення (2000км) заплановане фінансування в розмірі 2,8 млрд.грн. З яких на поточний середній ремонт – 2,5 млрд. грн. та 228 млн.грн – експлуатаційне утримання.
В поточному році, як і в минулому, ремонти проводитимуться за «маршрутним» принципом. Заплановано ремонт трьох ділянок сумарною протяжністю 13,3 км на а/д М-21 «Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський».
Також одним із пріоритетних напрямків є автомобільна дорога М-12 «Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка», що входить до проекту Go Highway, який поєднуватиме чорноморські порти Одеси та Миколаєва з польським містом Гданськ на Балтійському морі.
«На 2019 рік ми плануємо відремонтувати 72 км траси, включаючи 13 км капітального ремонту найбільш уражених ділянок за м. Гайсин, в районі населених пунктів Тарасівка, Рахнівка та Гранів. Так на 2020 рік нам залишиться відремонтувати 4 мости та декілька ділянок, але за умови додаткового фінансування в поточному році ми зможемо повністю відремонтувати дорогу від Вінниці до кордону з Черкаською областю, а ремонт мостів залишиться на 2020 рік,» - розповів Ігор Корольчук.
Що стосується інших доріг державного значення то на сьогодні 80% потребують поточного та капітального ремонту. Значні руйнування та деформації формувались впродовж років. Порушено міжремонтні строки виконання робіт, інтенсивність руху та навантаження на дороги збільшилось в рази.
«Не потрібно тут звинувачувати політиків, уряд чи Президента. Головна причина – це погода. Цієї зими було надто багато перепадів температур, через це утворюються тріщини, в них збирається вода, що потім замерзає і руйнує покриття зсередини, під навантаженням транспорту в таких місцях асфальт викришується і утворюється яма, - пояснив Ігор Корольчук. - Бували випадки, коли сьогодні ти їдеш по дорозі і вона нормальна, а вже наступного дня там яма. Хочу зауважити, що ми не говоримо про дороги які відремонтовані поточним ремонтом. Ті ділянки, що ремонтувались з 2016 року в належному стані і асфальт з них не сходить разом із снігом, як наголошують користувачі доріг. Зараз наше завдання забезпечити проїзд, тому працюємо і холодним асфальтобетоном і щебеневими сумішами. Попереду ще місяць півтора зими, і вже в квітні можна буде говорити про конкретну ситуацію. Коли середньодобова температура сягне позначки 5-10 градусів тепла, ми розпочнемо карткові та аварійні ремонти на регіональних та територіальних трасах».