Мости на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н–02/М–06/– Кременець– Біла Церква – Ржищів –Канів-Софіївка БУЛИ збудовані в 1964 році.
На 100-метровому мосту у Гайсинському районі були проведені роботи з розширення, ремонту опор та прогонової будови, влаштування огородження, освітлення, очисних споруд та нового покриття
Йдеться про ділянку автомобільної дороги М-21, на обʼїзній дорозі міста Калинівка.
З метою забезпечення безпеки водіїв і пішоходів, оновили дорожню розмітку, в тому числі, і на пішохідних переходах.
Роботи, розпочаті ще минулого року, довелося призупинити через повномасштабне вторгнення рф.
Разом із Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом, міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном, очільником “Укравтодору” Славоміром Новаком, Вінницьким міським головою Сергієм Моргуновим та головою облдержадміністрації Валерєм Коровієм, Ігор Корольчук оглянув хід робіт на одному з об’єктів автодороги М-12 в поблизу села Червоне у Немирівському районі.
На замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області щоденно виконуються роботи з аварійного ремонту. Основні роботи проводяться на дорогах міжнародного та регіонального значення.
На автомобільній дорозі М-12 «Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка», що входить до складу міжнародного коридору Go Highway, наприкінці березня розпочато ремонт чотирьох ділянок, сумарною протяжністю близько 20 км.
На замовлення Служби автомобільних доріг на аварійному ремонті працюють від 10 до 15 бригад на основних дорогах загального користування державного значення. Переважно працювали холодним асфальтобетоном, методом просочення, щебеневими сумішами. Погодні умови останніх тижнів дозволили активно працювати гарячим асфальтобетоном.
Аварійний ремонт існує в усіх країнах і є частиною масштабного комплексу робіт по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг впродовж року, а головним його завданням є забезпечити для водіїв безпечний проїзд до початку сезонних робіт.
В Україні, впродовж багатьох років, такий вид ремонту був основним, оскільки галузь фінансувалась за залишковим принципом. Усі «авто» акцизи (паливо, розмитнення, користування дорогами, тощо) потрапляли до державного бюджету, і направлялись на різні сфери (соціальну, медичну, економічну, культурну, тощо), а те що залишалось йшло на дороги. Така система розподілу існувала до прийняття закону про створення Державного дорожнього фонду, який почав діяти з першого січня минулого року. Але й з 2018 року не всі отримані податки йдуть на ремонт доріг. Поступове наповнення фонду розраховано на 3 роки. 2018 рік – 50% на дороги, 2019 рік – 75% на дороги, 2020 рік і далі – 100% на дороги. Стабільне фінансування дає можливість планувати ремонти на 3-5 років, але за 1 рік неможливо відремонтувати усю мережу доріг, навіть за умови 100% фінансування. Тому аварійний ремонт все ще залишається основним способом збереження існуючої мережі.
Щорічно, навесні, інженерами Служби проводиться обстеження доріг та формується список доріг та обсяг ураження різними деформаціями (ямковість, колійність, тріщини, вибоїни, пучини, тощо). Впродовж року, саме роботи з аварійного ремонту усувають ці дефекти, відповідно до технологій, погодних умов та масштабів ураження. Взимку та на початку весни, коли середньодобова температура нижче 10 градусів тепла працюють із холодним асфальтобетоном, на місцях, де ями глибокі та наповнені водою, використовують щебеневі суміші. Із потеплінням використовують струменевий метод, гарячий асфальтобетон, ремонт картами, де уражено суцільні ділянки. Головне завдання аварійного ремонту – забезпечення проїзду, збереження дороги до початку капітального чи поточного ремонту. На аварійний ремонт немає гарантійних термінів, як наприклад на поточний чи капітальний. Це ніби джгут, який накладають на рану аби не втратити багато крові.
Нагадуємо, що за даними попереднього обстеження доріг в області виявлено понад 400 тисяч м2 деформацій. Ліквідовано понад 3000 м2. Роботи будуть проводиться відповідно до погодних умов та технологій.
Причин виникнення деформацій є багато. Через брак фінансування впродовж минулих 10 -20 років порушено міжремонтні строки робіт по збереженню доріг; значне збільшення інтенсивності руху, перевантаження великовагового транспорту, зношеність покриття, вплив погодних умов – це сукупність чинників через які дороги знаходяться на 80 відсотків в поганому стані. Ще однією важливою причиною сьогоднішнього стану доріг, є відсутність чіткого плану дій впродовж років незалежності. Ремонти, що проводились були хаотичними та керувались лише принципом аварійності ділянки.