Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

аналітика

  • 21.03.2025

    Будівництво транскордонного автомобільного мосту

    Будівництво транскордонного автомобільного мосту стало однією з головних тем під час виїзної зустрічі з головою Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Юрієм Кісєлем.

    Цей проект має величезне значення, оскільки Ямпіль-Косеуць є стратегічно важливою ланкою транспортного коридору, що з’єднує Київ із Кишиневом. Спочатку будівництво планували завершити за два роки, але наразі роботи призупинено.

    Майбутнє цього масштабного проєкту обговорювали безпосередньо на місці за участі начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області Ігоря Жебелева та заступника начальника з розвитку доріг Олега Бабія.

  • 14.02.2019

    Що таке аварійний ямковий ремонт і чому він потрібен

    Аварійний ремонт існує в усіх країнах і є частиною масштабного комплексу робіт по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг впродовж року, а головним його завданням є забезпечити для водіїв безпечний проїзд до початку сезонних робіт. 
    В Україні, впродовж багатьох років, такий вид ремонту був основним, оскільки галузь фінансувалась за залишковим принципом. Усі «авто» акцизи (паливо, розмитнення, користування дорогами, тощо) потрапляли до державного бюджету, і направлялись на різні сфери (соціальну, медичну, економічну, культурну, тощо), а те що залишалось йшло на дороги. Така система розподілу існувала до прийняття закону про створення Державного дорожнього фонду, який почав діяти з першого січня минулого року. Але й з 2018 року не всі отримані податки йдуть на ремонт доріг. Поступове наповнення фонду розраховано на 3 роки. 2018 рік – 50% на дороги, 2019 рік – 75% на дороги, 2020 рік і далі – 100% на дороги. Стабільне фінансування дає можливість планувати ремонти на 3-5 років, але за 1 рік неможливо відремонтувати усю мережу доріг, навіть за умови 100% фінансування. Тому аварійний ремонт все ще залишається основним способом збереження існуючої мережі.
    Щорічно, навесні, інженерами Служби проводиться обстеження доріг та формується список доріг та обсяг ураження різними деформаціями (ямковість, колійність, тріщини, вибоїни, пучини, тощо). Впродовж року, саме роботи з аварійного ремонту усувають ці дефекти, відповідно до технологій, погодних умов та масштабів ураження. Взимку та на початку весни, коли середньодобова температура нижче 10 градусів тепла працюють із холодним асфальтобетоном, на місцях, де ями глибокі та наповнені водою, використовують щебеневі суміші. Із потеплінням використовують струменевий метод, гарячий асфальтобетон, ремонт картами, де уражено суцільні ділянки. Головне завдання аварійного ремонту – забезпечення проїзду, збереження дороги до початку капітального чи поточного ремонту. На аварійний ремонт немає гарантійних термінів, як наприклад на поточний чи капітальний. Це ніби джгут, який накладають на рану аби не втратити багато крові. 
    Нагадуємо, що за даними попереднього обстеження доріг в області виявлено понад 400 тисяч м2 деформацій. Ліквідовано понад 3000 м2. Роботи будуть проводиться відповідно до погодних умов та технологій.

  • 12.10.2016

    Запрошуємо на прес-конференцію!

    Сьогодні 12.10.2016р в приміщенні Служби автомобільних доріг у Вінницькій області вібудеться прес-конференція на тему: