Проведення командно-штабних навчань щодо спільних дій в складних погодних умовах осінньо-зимового періоду 2024-2025 років
Для забезпечення безперебійного і безпечного руху автотранспорту автомобільними дорогами загального користування державного значення та сталого функціонування дорожнього господарства в осінньо-зимовий період 2024-2025 років . Буде виконаний о комплекс відповідних організаційних заходів з конкретними термінами їх реалізації та виконавцями робіт, основними з яких є:
- підготовка доріг загального користування державного значення для безпечних умов проїзду в осінньо-зимовий період;
- функціонування дорожнього господарства в особливих умовах воєнного стану;
- накопичення протиожеледних матеріалів в достатніх обсягах на початок зими;
- ремонт і підготовка транспортних засобів та механізмів що будуть задіяні до роботи
У разі ускладнення погодних умов в особливий період у державі з метою організації і здійснення взаємоузгодженого комплексу організаційних та практичних заходів щодо забезпечення сталого транспортного сполучення на автомобільних дорогах загального користування державного значення затверджено Алгоритм взаємодії для виконання спільних заходів із протидії загрозам ускладнення дорожнього руху в зимовий період на автомобільних дорогах.
Забезпечення транспортного сполучення на автомобільних дорогах загального користування державного значення у період ускладнення гідрометеорологічних умов відповідно до Алгоритму здійснюється шляхом:
– експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення відповідно до рівнів вимог до експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування;
– оперативного оповіщення учасників дорожнього руху про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій природного характеру та стан проїзду автомобільними дорогами загального користування державного значення;
– своєчасного введення тимчасових обмежень або заборони руху транспортних засобів дорогами загального користування державного значення;
– контролю за дотриманням учасниками дорожнього руху режиму обмеження або заборони руху на автомобільних дорогах загального користування державного значення;
– надання допомоги учасникам дорожнього руху, які опинились у снігових заторах.
Службами відновлення та розвитку інфраструктури в областях вже визначено алгоритми роботи підрядних організацій в районах наближених до зон бойових дій, в темну пору доби та в умовах комендантської години, а також визначено пріоритетність маршрутів проведення робіт із зимового утримання доріг та розроблено відповідні карти-схеми першочергової обробки протиожеледними матеріалами (з урахуванням під’їзних шляхів до об’єктів критичної інфраструктури).
Відповідно до Антикорупційної програми Служби відновлення, затвердженої наказом від 07.09.2023 № 178, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області прагне співпрацювати з діловими партнерами, які здійснюють свою діяльність законно та етично, взаємодія з якими не несе корупційних ризиків для Служби відновлення.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області (далі – Служба відновлення), відповідно до Методології управління корупційними ризиками у діяльності Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області, затвердженої наказом Служби відновлення від 04.05.2023 № 80, організовано та проведено публічне обговорення проєкту Антикорупційної програми та Реєстру ризиків Служби відновлення.
Оголошення
Порядок складання та подання запитів на доступ до публічної інформації
Служба автомобільних доріг у Вінницькій області, на виконання окремого доручення, провела моніторинг стану доступності будівель, приміщень загального користування та прилеглих до них територій, які перебувають на балансі підприємства, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Таких масштабних ремонтів в області не бачили за всю історію незалежності країни. У 2016 році Уряд розпочав активні дії щодо збільшення фінансування дорожньої галузі, і це стало своєрідною точкою відліку. В поточному році завдяки рішенням Кабінету Міністрів України та підтримка прем’єр-містра, Володимира Гройсмана, в усій державі проводяться капітальні та поточні ремонти автошляхів. Вінницька область не виключення.
З метою недопущення подальшого розповсюдження не правдивої інформації та уникнення дезінформації суспільства через засоби масової інформації заявляємо, що повідомлення та заяви окремих осіб щодо відсутності ремонтних робіт на дорозі, так званій «об’їзній Гайсина» повністю не відповідають дійсності, а лише спрямовані на підвищення соціальної напруги серед місцевих жителів.
Так звана «об’їзна дорога» навколо міста Гайсин складається з декількох ділянок різних доріг. В напрямку з м. Вінниця до м. Умань по автомобільній дорозі Т-02-05 «Куна – Кунка», далі через с. Мар’янівка та автомобільну дорогу Р-33 «Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка – (М-16)».
Постановою КМУ №384 від 08.06.2016 прийнято рішення про проведення ремонтних робіт найбільшої частини «об’їзної Гайсина» автомобільної дороги Т-02-05 «Куна – Кунка», протяжністю 8,4 км. Згідно постанови держава фінансує 45 млн. грн., за умови співфінансування (не менше 10%) із місцевими радами, тому за рішенням Гайсинської райдержадміністрації було виділено 4,5 млн. грн. У 2016 році ремонтні роботи було розпочато та враховуючи не сприятливі погодні умови, які впливали на якість дорожнього покриття, в листопаді минулого року роботу було призупинено. Цього року, згідно постанови КМУ № 303 від 29.03.2017 – роботи з поточного середнього ремонту на автомобільній дорозі Т-02-05 «Куна – Кунка» продовжилися і повністю завершено влаштування вирівнюю чого шару асфальтобетону по всій протяжності дороги, що дає змогу розпочати наступний завершуючий етап робіт – це покриття верхнього шару щебенево-мастичного асфальтобетону.
На сьогоднішній день продовжуються ремонтні роботи на іншій частині «об’їзної Гайсина» - автомобільній дорозі Р-33, що проходить через село Мар’янівка. Минулого року роботи на цій ділянці дороги також, було розпочато, що дало змогу ліквідувати 1583м2 ямковості та виконати 6 457 м2 вирівнювання профелю на суму 2,2 млн.грн. Цього року роботи продовжено за рахунок коштів виділених Укравтодором на експлуатаційне утримання. Передбачається укладення шару асфальтобетону середньою висотою 5 см, а також буде влаштовано бордюри та тротуар на дорозі протяжність 1,2 км.
Крім того, передбачаються ремонтні роботи на ділянці дороги по селу Куна, яка складає 1,8 км, де буде влаштовано асфальтобетонне покриття.
Служба автомобільних доріг у Вінницькій області повідомляє, про проведення відкритих торгів в системі Prozorro.