Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

ліквідація ямковості

  • 18.04.2019

    Понад 60 000 м2 ямковості ліквідовано на дорогах Вінницької області

    На замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області щоденно виконуються роботи з аварійного ремонту. Основні роботи проводяться на дорогах міжнародного та регіонального значення.

  • 5.03.2019

    На Вінниччині продовжуються роботи з аварійного ремонту

    На замовлення Служби автомобільних доріг на аварійному ремонті працюють від 10 до 15 бригад на основних дорогах загального користування державного значення. Переважно працювали холодним асфальтобетоном, методом просочення, щебеневими сумішами. Погодні умови останніх тижнів дозволили активно працювати гарячим асфальтобетоном.

  • 14.02.2019

    Що таке аварійний ямковий ремонт і чому він потрібен

    Аварійний ремонт існує в усіх країнах і є частиною масштабного комплексу робіт по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг впродовж року, а головним його завданням є забезпечити для водіїв безпечний проїзд до початку сезонних робіт. 
    В Україні, впродовж багатьох років, такий вид ремонту був основним, оскільки галузь фінансувалась за залишковим принципом. Усі «авто» акцизи (паливо, розмитнення, користування дорогами, тощо) потрапляли до державного бюджету, і направлялись на різні сфери (соціальну, медичну, економічну, культурну, тощо), а те що залишалось йшло на дороги. Така система розподілу існувала до прийняття закону про створення Державного дорожнього фонду, який почав діяти з першого січня минулого року. Але й з 2018 року не всі отримані податки йдуть на ремонт доріг. Поступове наповнення фонду розраховано на 3 роки. 2018 рік – 50% на дороги, 2019 рік – 75% на дороги, 2020 рік і далі – 100% на дороги. Стабільне фінансування дає можливість планувати ремонти на 3-5 років, але за 1 рік неможливо відремонтувати усю мережу доріг, навіть за умови 100% фінансування. Тому аварійний ремонт все ще залишається основним способом збереження існуючої мережі.
    Щорічно, навесні, інженерами Служби проводиться обстеження доріг та формується список доріг та обсяг ураження різними деформаціями (ямковість, колійність, тріщини, вибоїни, пучини, тощо). Впродовж року, саме роботи з аварійного ремонту усувають ці дефекти, відповідно до технологій, погодних умов та масштабів ураження. Взимку та на початку весни, коли середньодобова температура нижче 10 градусів тепла працюють із холодним асфальтобетоном, на місцях, де ями глибокі та наповнені водою, використовують щебеневі суміші. Із потеплінням використовують струменевий метод, гарячий асфальтобетон, ремонт картами, де уражено суцільні ділянки. Головне завдання аварійного ремонту – забезпечення проїзду, збереження дороги до початку капітального чи поточного ремонту. На аварійний ремонт немає гарантійних термінів, як наприклад на поточний чи капітальний. Це ніби джгут, який накладають на рану аби не втратити багато крові. 
    Нагадуємо, що за даними попереднього обстеження доріг в області виявлено понад 400 тисяч м2 деформацій. Ліквідовано понад 3000 м2. Роботи будуть проводиться відповідно до погодних умов та технологій.

  • 11.02.2019

    У Вінницькій області дорожники розпочали аварійний ремонт

    Причин виникнення деформацій є багато. Через брак фінансування впродовж минулих 10 -20 років порушено міжремонтні строки робіт по збереженню доріг; значне збільшення інтенсивності руху, перевантаження великовагового транспорту, зношеність покриття, вплив погодних умов – це сукупність чинників через які дороги знаходяться на 80 відсотків в поганому стані. Ще однією важливою причиною сьогоднішнього стану доріг, є відсутність чіткого плану дій впродовж років незалежності. Ремонти, що проводились були хаотичними та керувались лише принципом аварійності ділянки.

  • 16.03.2018

    Понад 50 000 м2 ямковості виявлено на дорогах державного значення

    Після першого етапу весняного обстеження автомобільних доріг виявлено, що дорожнє покриття має значні ураження ямковістю, тріщинами, вибоїнами, пучинами, тощо. Визначено найскладніші ділянки у Гайсинському, Могилів-Подільському, Літинському та інших районах. Виникненню деформації на полотні слугує комплекс причин:

  • 28.09.2017

    Дорожники ліквідовують наслідки вибухів в Калинівці.

    28 вересня о 10:00 рух по автомобільній дорозі М-21 «Житомир – Могилів-Подільський» було повністю відновлено. Тож бригада філії Калинівська ДЕД, ДП «Вінницький облавтодор», з самого ранку робили об’їзд аби визначити обсяг робіт внаслідок вибухів поблизу м. Калинівка. Дорога не була пошкоджена, окрім поодиноких воронок від розриву снарядів. Найбільшою була яма на 103 кілометрі траси, глибина її сягала пів метра, а діаметром майже метр.

  • 8.06.2017

    Ліквідація ямковості за 07.06.2017

    На  замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області підрядними організаціями ДП «Вінницький Облавтодор» 7 червня 2017 року проведено ряд робіт з ліквідації ямковості. 

  • 7.06.2017

    Ліквідація ямковості за 06.06.2017

    На  замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області підрядними організаціями ДП «Вінницький Облавтодор» 6 червня 2017 року проведено ряд робіт з ліквідації ямковості. 

  • 6.06.2017

    Ліквідація ямковості за 03.06.2017

    На  замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області підрядними організаціями ДП «Вінницький Облавтодор» 3 червня 2017 року проведено ряд робіт з ліквідації ямковості. 

  • 3.06.2017

    Ліквідація ямковості за 02.06.2017

    На  замовлення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області підрядними організаціями ДП «Вінницький Облавтодор» 2 червня 2017 року проведено ряд робіт з ліквідації ямковості.